MyFiber Internet
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Για να αποκτήσω την υπηρεσία της MyFiber θα πρέπει να έχω γραμμή για σταθερό τηλέφωνο;
Όχι , δεν χρειάζεται υπηρεσία μας προσφέρεται ασύρματα ακόμη και σε απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς σταθερό τηλεφωνικό δίκτυο
Πόσες μέρες θα χρειαστούν μέχρι να μου παραδοθεί η υπηρεσία στον χώρο μου;
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνεται εντός μίας εργάσιμης ημέρας, η αποστολή του εξοπλισμού που γίνεται από της συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες, ενδέχεται να πάρει κάποιες μέρες ανάλογα με την προσβασιμότητα της περιοχής, ενδεικτικά από δύο ημέρες έως εφτά.
Τι πρέπει να κάνω για να αποκτήσω την υπηρεσία σας; πώς μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση που βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας, εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να κανονίσουμε την αποστολή του εξοπλισμού και την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σας.
Μπορείτε να πληρώσετε μέσω τράπεζας, συνεργαζόμαστε με της κυριότερες τράπεζες όπως Αττικής, Εθνική, Πειραιώς, Eurobank, AlphaBank
Στην περίπτωση που έχω είδη εξοπλισμό από το παλιό μου πάροχο, μπορώ να το χρησιμοποιήσω;
Όχι, κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν ο εξοπλισμός που σας αποστέλλουμε είναι παραμετροποιημένος από εμάς σύμφωνα με της προδιαγραφές της υπηρεσίας μας, όπου υπάρχει και η δυνατότητα απομακρυσμένης υποστήριξης
Την MyFiber πρώτη φορά την συναντώ, γιατί να την επιλέξω;
Σε περίπτωση που παραγγείλω την υπηρεσία και για οποιοδήποτε λόγο θέλω να την ακυρώσω, τι γίνεται;
Η MyFiber είναι ένας σύγχρονος τηλεπικοινωνιακός πάροχος που ανταποκρίνεται στης ανάγκες της εποχής μας παρέχοντας συνδέσεις διαδικτύου υψηλών ταχυτήτων.
Φόρμα Επικοινωνίας
© 2022 Powered by InYourCity